Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Terima kasih yang tidak terhingga kepada kedua ibu bapa yang banyak membantu dan memberi dorongan serta galakkan dalam menjayakan Danliza Enterprise. Disamping itu juga terima kasih kepada adik-beradik yang banyak memberi sokongan moral serta sumbangan idea. Permintaan yang semakin meningkat menggalakkan bagi penghasilan BLOG ini. Akhir kata diharap blog ini dapat memberi info kepada masyarakat sejagat mengenai khasiat kacang soya, protein tempe, menu makanan yang berkhasiat serta pelbagai lagi....

Danliza Enterprise menawarkan produk yang berasaskan kacang soya. Kami juga menyediakan perkhidmatan tempahan bagi tempe mentah, kerepek tempe, sambal tempe kering, cucur tempe, nugget tempe, chip n choc tempe, tempe blackpepper dan air soya bagi majlis-majlis keramaian, perkahwinan serta hari perayaan. Bagi pelanggan yang berada di sekitar Teluk Intan produk kami boleh didapati di Pasar Besar Teluk Intan, Pasar Pekan Baru, Pasar Mini Bintang (Taman Ros) serta di premis kami. Kepada pelanggan diluar kawasan Teluk Intan, tempahan turut diterima dan penghantaran adalah melalui pos laju.

Sebarang tempahan hendaklah dilakukan 5 hari sebelum penghantaran. Sebarang pertanyaan serta penambahan idea yang berasaskan tempe sila layarkan kepada kami melalui blog ini atau hubungi di talian 013 - 5011050 (iza).

Search This Blog

Monday, February 15, 2010

Pelancaran DANLIZA Enterprise


DANLIZA Enterprise telah mengadakan promosi dan pelancaran produk makanan dan minuman berasaskan daripada kacang soya. Produk-produk yang dihasilkan adalah;


  1. Tempe
  2. OR Crispy Tempe
  3. Spicy Crispy Tempe
  4. Tom Yam Crispy Tempe
  5. Nugget Tempe
  6. Crispy' N Choc' Tempe
  7. Black Pepper Tempe
  8. Air Soya
Kacang soya seperti yang diketahui merupakan sumber protein yang boleh digunakan selain daripada sumber protein yang lain dan ia mengandungi pelbagai vitamin dan sangat berkhasiat kepada manusia. Ramai yang tidak mengetahui yang sebenarnya kacang soya amat berkhasiat dan merupakan makanan tambahan yang dapat membantu mencegah penyakit-penyakit seperti penyakit kanser prostat dan payudara.

Syarikat kami membekalkan produk makanan dan minuman yang berasaskan kacang soya. Sebarang pertanyaan atau tempahan, sila hubungi Hanizah Hamdan (0135011050).

No comments:

Post a Comment